Sunday, January 29, 2012

DUSMANII ROMANIEI AU BAGAT ARMA CHIMICA LA FAMILIA RADACINA PE CANALIZAREA DE APA

Bagamia-si pula in Bielitu Rusa. Bagamia-si toti "gargaunii" in statia ta... dihorilor...Baganea-si pula in Translatorul Bielitilor pe rusa, sa beliti si voi acuma pula. V-o tragem acuma numai cu suturi in cur. Asta-i razboiul...curului. V-o tragem numai in cur acuma cu sut!

De foarte multe ori veneam in vizita din Statele Unite in Romania sa-mi vizitez parintii si familia. Si o faceam cu placere, pina in 2008 cind am gasit casa parintilor canalizata sau apa in casa. Cind am vazut ce instalatie groteasca de canalizare a pus strainul, am vazut tot razboiul dintr-o data si viitorul Romaniei. Toata canalizarea era pe o mina, o instalatie fara stiinta cu uz casnic. In 2008 gustul apei era cu un gust de putoare de uzina chimica, de nedescris. Cu alte cuvinte nu era potabila. Din aceast motiv a trebuit sa cumparam apa pe bani pentru baut si preparat mincarea. In 2011 am mai facut o vizita la parinti in Romania si am descoperit ca s-au luat niste interventii ca au inchis prima sursa din pamint de apa care defapt eara o fintina cu apa cea mai pura din copilarie, si au inlocuit-o cu alta sursa sau alta fintina. Cetateanul instalator spune mamei "vedeti ca apa o sa aiba un gust neplacut dar nu este daunator." Eu decite ori gustam apa i-mi venea sa vomit, nu se putea bea. Nu era de baut pentru ca era otravita cu buna stiinta.Stie cetateanul cu instalatia toata chimia  familiei Radacina care-i pe o pompa cu filtru sa introduca otrava pe jet.. pucioasa nu stiu ce este, si nici ei. Ce pot sa spun este ca este o chimie de veceu potabila. Si mai stiu nu numai chimia, ci si istoria familiei Radacina cu relatii in Statele Unite. Si ca familia Radacina cine stie citi altii sint cu aceiasi problema pe teritoriul Romaniei, la sate si orase fara exceptie... Cei care beau apa la bidon stiu care-i problema, si e apa din fintini sapate sub pamint, cea mai pura si sanatoasa apa. Si noua la familia Radacina ne-a luat-o si otravito pe o pompa cu injector cu un cazan plin cu otrava. Zice cetateanul parintilor: "In 2012 venim si va facem alt izvor ca asta nu tine mult." Da intradevar vin ca li se goleste bazinul cu otrava. Ce grija are cetateanul cu arma de o familie, si toata pe gratis. Cite inventii s-au facut sa ucida un popor sa le ia tara ca teritoriu. Si asta-i Romania de astazi, cea mai poluata. Astia sint o gasca de timpiti organizati si pe teritoriul Romaniei si al Statului Washington, care este satul meu. De cind ma urmaresc dulaii cu secrete si stafete...ehe din 2005 urmarire totala! Da ei nu stiu ce arma secreta am eu pe ei acuma si ce-i astaepata. Pina se duce mintea la astia li se golesc cazanele. Ei nu stiu inca ce bea si cum. Pai cum numai ei si noi acuma. Le facem o chimie la dusmani de traiesc cinci sute de ani, numai ochii-i de ei...cu o carne pe ei de munte Bucegi. Si atit. Stau dusmani la primarie si-si dau haisurile pe telefoane de interceptie. Ce Rusule nu-ti mai place Comunismul, te dai democratie? Esti cel mai imputit la minte...am o militie de trageri, nu d-asta de Europa, d-aia din Statele Unite. Nu ca le bagam Radarul pe toata tara Romana, si-i bagam pe toti pe Surveilenta. Unul sa-mi iei din familie Jidanule, ca tarina te-am facut ca Natiune, jigodie cu arma chimica. N-o sa aveti voi Romania, cum nu am eu Cazascstanul. Ma, noi va stim toata Curva din voi, e toata televizata in Statele Unite pe niste Radare cu Roboti de te caci pe tine de frica de traiti prin Pesteri...nu, pe sub apa nu, ca e poluata.
Fuck You...
Acestea sint ultimile stiri Internationale pe familia Radacina.

And these are the latest International News Updates on Radacina family.

No comments:

Post a Comment